Aplinkos analizė

Aplinka, kurioje bus plėtojama verslo veikla, turėtų būti vertinama ne tik pagal vidinius franšizės davėjo verslo veiksnius, bet ir sektoriaus bei rinkos.

„Caffeine Roasters“ planai franšizavimo rinkoje – bus rokenrolo

Nauju vardu perkrikštytas kavinių tinklas „Caffeine Roasters“ (buvęs „Coffee Inn“) ketina pradėti naują etapą – intensyvins plėtrą, užsienyje parduodamas franšizes.

Tarp stambiausių pasaulio franšizių – ir Lietuvoje matomi vardai

Pagal rekordinį franšizių tinklo dydį visus lenkia JAV, o pagal siūlomą veiklą – greitojo maisto franšizės.

Artūras Zuokas: nuo „McDonald‘s“ iki „Wheelys“

Žinomas politikas, buvęs Vilniaus meras, sėkmingas verslininkas. Tokiam Artūro Zuoko pristatymui trūksta dar vienos detalės. Mat jis dar ir franšizės gavėjas.

Franšizavimas – kas tai?

Dažniausiai franšizavimas apibūdinamas „verslo tiražavimo“ ar „verslo klonavimo“ alegorijomis, o kokios asociacijos kyla Jums?

Franšizių įvairovė

Franšizavimas pasižymi įvairiomis taikymo praktikomis, nuo kurių išmanymo ir gebėjimo adaptuoti priklauso kiekvieno franšizuojamo verslo sėkmė.

„Kukuruku“ ir „Yogugu“ plėsis

Trijų verslo modelių bendraįkūrėjas Laurynas Rimavičius pripažįsta, kad vien tik savo jėgomis didelės plėtros neįgyvendinsi – būtina pasitelkti daugiau rankų ir protų.

Kaip Ingvaras Kampradas sukūrė IKEA fenomeną

„Baldų rinkos okupantė“, – apie IKEA sako vieni. „Baldų rinkos revoliucionierė“, – atliepia kiti. Kaip bepavadinsi, šiandien tai – imperija.

Kovos menų franšizės paklausą stipriai lemia kilmė

Franšizės verslo modelis kovos menuose – pasaulyje įprasta praktika. Vis dėlto Lietuvoje tai – sunkiai prigyja.

Franšizės gavėjų paieška: pasiruošimas, kanalai, procesas

Franšizės gavėjų pritraukimas - kompleksinis procesas. Šiame straipsnyje patarsime, kaip jam pasiruošti, kur ieškoti franšizės gavėjų, kaip ir ką komunikuoti bei apžvelgsime proceso eigą nuo kandidato užklausos gavimo iki franšizės sutarties pasirašymo.

Kiek ir kodėl tiek daug?

Kaip apskaičiuoti tikrąją investicijų į franšizę vertę? Patarimai, kaip verifikuoti pradines ir einamąsias franšizės pagrindu veiksiančio verslo išlaidas.

Kaip plėtrą organizuoja „Biržų duona“?

Kepykla „Biržų duona“ verslo vystymui ketina pasitelkti ir franšizės modelį, o šiuo metu tam ruošiama dirva – į franšizę panašios sutartys su partneriais.

Rinkos naujokė – siuntų paslaugų bendrovė „Mail Boxes Etc.“

Tarptautinių siuntų paslaugų bendrovė „Mail Boxes Etc.“ (MBE) plėtrą Baltijos šalyse pradeda nuo Lietuvos. Ambicingais planais ilgainiui įsteigti 25 centrus dalinasi MBE pasaulinės plėtros vadovas Paolo Vitale.

Franšizavimo pliusai

Franšizavimo verslo modelis išsiskiria teikiamais privalumais, kurie sudaro bene neišvengiamos verslo sėkmės įspūdį.

„Fresh Post“ įkūrėja: franšizė iškart pastato ant bėgių

Tinkamas pasiruošimas tarptautinei verslo plėtrai – vienas atsakingiausių momentų, nuo kurio priklausys verslo ateitis.

Franšizės pirkimas–pardavimas

Franšizės sėkmė daugiausia priklauso nuo glaudaus franšizės davėjo ir gavėjo bendradarbiavimo, kuris pradedamas franšizės pirkimu–pardavimu.

„Young Engineers“: mūsų tikslas - kurti šviesesnę ateitį

- Jeigu mąstote teisinga linkme, galite įgyvendinti daug gerų dalykų - sako „Young Engineers“ įkūrėjas, Amir Asor.

Tarptautinės franšizės Lietuvoje: iš kur, kaip jaučiasi ir ką veikia

Tarp užsienietiškas franšizes įsigijusių Lietuvos įmonių – ir verslo milžinai, ir nykštukai.

Reputacijos gniaužtuose: kaip laimėti?

Gyvename prekės ženklo fanatizmo laikais, kai daugybę verslo sandorių, ypač kalbant apie franšizės pardavimus, lemia reputacija, prie kurios kūrimo (arba griovimo) neišvengiamai prisideda kiekvienas franšizės gavėjas.

Kaip paruošti franšizę plėtrai į užsienio rinkas?

Franšizavimo konsultantas ir „PROFIT system“ direktorius Michał Wiśniewski pataria, kokių veiksmų turėtų imtis franšizės davėjai, norėdami plėsti savo verslą tarptautiniu mastu.

Verslo angelas: ne visos franšizės išgyvena

Lietuvos rinka per maža franšizės verslo modeliui, tačiau tai nereiškia, kad pagal franšizę dirbančios įmonės yra pasmerktos. Prie tokios išvados priėjo organizacijos „Verslo angelų fondas I“ partneris Arvydas Strumskis.

Franšizės davėjo verslo vizija ir misija

Tik konkrečiai apsibrėžę ir formaliai patvirtinę franšizės davėjo verslo viziją ir misiją, galėsite sklandžiai ir sistemingai plėtoti savo veiklą.

„Subway“ tiki, kad lietuvių širdis užkariauti dar pavyks

Restoranų tinklas „Subway“ neketina sudėti ginklų net ir po pirmosios nesėkmės.

Kodėl perkant restorano franšizę jums nebeprireiks kastuvo ir maišo?

Kur dažniausiai klysta franšizės gavėjai ir davėjai bei kaip tų klaidų išvengti, pasakoja „Amber Food“ grupės franšizės ir plėtros vadovas Audronis Laukaitis.

Pasirengimas franšizės įsigijimui

Franšizės gavėjui, apsvarsčius franšizės įsigijimo privalumus ir trūkumus, vertėtų atlikti savianalizę.

Franšizės pirkimo algoritmas

Nusprendėte pirkti franšizę ir jos pagrindu pradėti savo verslą? Tuomet Jums vertėtų išsiaiškinti visus žingsnius, kuriuos turėtumėte atlikti.

„Capital“ biurų restruktūrizacija: tarpininkavimo veiklą pradeda naujas biuras

Nekilnojamojo turto tarpininkavimo agentūrų tinklas „Capital“ ir toliau konsoliduojamas – du brokerių biurai Vilniuje jungiami į vieną.

Vis daugiau penkiasdiešimtmečių ir vyresnių įsigyja franšizes

Vyresnio amžiaus žmonės, užuot dirbę samdomą darbą, vis dažniau atranda franšizavimo galimybes.

Penki mitai apie franšizavimą

Egzistuoja ne vienas su franšizavimu susijęs mitas. Jog nebūtumėte klaidinami, ypač, jeigu svarstote įsigyti franšizę, svarbu juos atpažinti. Straipsnyje pateikiami penki tokie mitai.

Verslininkas ieško prasmės

Pastaraisiais metais stebimas poslinkis franšizės gavėjų motyvacijos srityje. Franšizės pasirinkimą lemia ne tik pelningumas, bet ir veiklos prasmingumas.